Regulamin

Rozdział I. Postanowienia ogólne

§ 1 Informacje ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną przez Implea Sp. z o.o. z siedzibą w Żarowie za pośrednictwem serwisu dostępnego pod adresem „https://system.pdcaudit.pl”. Regulamin stanowi regulamin w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Właścicielem i operatorem Serwisu i Oprogramowania, a także usługodawcą świadczonych za jej pośrednictwem Usług, jest Implea Sp. z o.o. z siedzibą w Żarowie, ul. Słowiańska 8/4, 58-130 Żarów wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000802925, o kapitale zakładowym w wysokości 5.000,00 PLN, NIP: 8842798729, REGON: 384323300.
3. Ideą Serwisu oraz Aplikacji PDCAudit jest dostarczanie Użytkownikom – na okres abonamentu – oprogramowania do prowadzenia elektronicznych audytów, definiowanych i konfigurowanych wedug ich potrzeb. Wspierających w analizie wyników przeprowadzonych audytów i systematycznej poprawy procesów.
4. Warunkiem korzystania z Serwisu oraz Usług dostępnych za jego pośrednictwem jest przeczytanie i akceptacja postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności. Usługodawca zastrzega, że akceptacja następuje z chwilą odznaczenia pola „Akceptuję Regulamin” oraz "Akceptuję Politykę Prywatności".
5. Klient zobowiązuje się̨ do przestrzegania postanowień́ Regulaminu i Polityki Prywatności.
6. Czasem właściwym dla Aplikacji PDCAudit jest czas środkowo-europejski (CET).
7. Usługodawca uprawniony jest do zmiany elementów i funkcjonalności Aplikacji, Sklepu lub Strony internetowej, przy czym zobowiązuje się on, iż nie będą one stanowiły pogorszenia jakości Usług. Takie zmiany nie będą stanowiły zmiany Umowy.
8. Klienta obowiązuje zakaz:
  • dostarczania danych o charakterze bezprawnym lub naruszających prawa osób trzecich,
  • działania w sposób naruszający prawo czy w celu obejścia prawa, a także w sprzeczności z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami,
  • korzystania z Aplikacji, Sklepu w sposób zakłócający jej funkcjonowanie lub uciążliwy dla Sprzedawcy oraz innych Klientów.

§ 2 Definicje

Użyte w niniejszym regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
1. Administrator Klienta - Klient lub wybrany przez Klienta Użytkownik, który zarządza Panelem Klienta w sklepie pod adresem "https://sklep.pdcaudit.pl". Klient lub wybrany przez Klienta Użytkownik, który zarządza Panelem Klienta w aplikacji pod adresem "https://system.pdcaudit.pl". Administrator posiada pełen dostęp do funkcjonalności w ramach wybranego Pakietu Aplikacji PDCAudit.
2. Aplikacja PDCAudit (Oprogramowanie strony internetowej) – zamiennie „Aplikacja” – program komputerowy w rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994r., Nr. 24, poz. 83, z późn. zm.), służący do prowadzenia elektronicznych audytów, zarządzania niezgodnościami, umożliwiający również analizowanie danych w ramach Usługi świadczonej na podstawie Regulaminu. Szczegółowe funkcjonalności Aplikacji PDCAudit wraz z opisem parametrów, narzędzi i usług dostępnych w ramach poszczególnych pakietów znajduje się na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem "https://pdcaudit.pl/". Cennik wraz z możliwością wpisywania kodów promocyjnych znajdują się na stronie "https://sklep.pdcaudit.pl".
3. Cennik – zestawienie opłat obowiązujących za świadczenie Usługi. Szczegółowy wykaz i opis ustalania cen znajduje się na stronie internetowej Usługodawcy pod adresem "https://sklep.pdcaudit.pl".
4. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła Umowę z Usługodawcą.
5. Konsument – osoba fizyczna, która zawarła Umowę niezwiązaną z prowadzoną przez tę osobą działalnością gospodarczą albo wykonywanym zawodem.
6. Odbiorca końcowy – osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie internetowym.
7. Miesięczny okres subskrypcji – okres jednego miesiąca kalendarzowego + 1 dzień, będący podstawą rozliczenia należności Klienta wobec Usługodawcy. Pierwszym dniem jest zawsze dzień zakupu subskrypcji.
8. Roczny okres subskrypcji – okres jednego roku kalendarzowego + 1 miesiąc, będący podstawą rozliczenia należności Klienta wobec Usługodawcy. Pierwszym dniem jest zawsze dzień zakupu subskrypcji.
9. Pakiet – określony zbiór funkcjonalności Aplikacji, np. Podstawowy, Zaawansowany.
10. Panel Klienta (zamiennie „Konto Klienta”)
  • Na stronie sklep.pdcaudit.pl - narzędzie do zarządzania i przeglądania usługi subskrypcji, udostępnione Klientowi przez Usługodawcę.
  • Na stronie system.pdcaudit.pl - narzędzie do przeglądania i aktualnej usługi subskrypcji, udostępnione Klientowi przez Usługodawcę. Zawierający informację o wykorzystanych limitach w ramach okresu subskrypcji.
11. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Usługodawcę, dostępny pod adresem https://system.pdcaudit.pl.
12. Sklep internetowy – jedna z funkcjonalności Aplikacji PDCAudit, dostępne w ramach określonego Pakietu Usługi umożliwiająca prezentację, reklamę oraz sprzedaż w sieci Internet produktów i usług, stanowiących ofertę handlową Klienta Odbiorcom końcowym, dostępny pod adresem https://sklep.pdcaudit.pl.
13. Strona internetowa – forma prezentacji informacji realizowana w sieci Internet przy użyciu udostępnionego Klientowi przez Usługodawcę Oprogramowania, dostępna pod adresem https://pdcaudit.pl.
14. Regulamin – niniejszy Regulamin korzystania z Usługi udostępniania Oprogramowania.
15. Usługa – usługa świadczona przez firmę Implea Sp. z o.o. za pośrednictwem sieci Internet polegająca na udostępnianiu oprogramowania do przeprowadzania elektronicznych audytów i wspierania w analizie wyników.
16. Usługodawca – Implea Sp. z o.o. z siedzibą w Żarowie, ul. Słowiańska 8/4 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000802925, NIP: 8842798729, REGON:384323300.
17. Elektroniczny Audyt - Audyt wykonany przy pomocy Aplikacji po wcześniejszym skonfigurowaniu według potrzeb i preferencji Klienta.
18. Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w ramach korzystania z Aplikacji, zawarta w sposób określony w regulaminie pomiędzy Usługodawcą a Klientem.
19. Użytkownik – Klient, pracownik Klienta lub/i osoba upoważniona przez Klienta do korzystania z Usługi.
20. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy).

§ 3 Wymagania techniczne

1. Do prawidłowego działania Aplikacji, sklepu internetowego oraz strony internetowej wymagane jest:
  • przeglądarka internetowa uwzględniająca bieżące aktualizacje, z włączoną obsługą języka JavaScript,
  • dostęp do internetu,
  • włączona obsługa cookies w przeglądarce,
  • zainstalowanie aplikacji umożliwiających odczytywanie plików XLSX ( w przypadku importu danych ),
  • możliwość odtwarzania materiałów wideo ( do korzystania z niektórych materiałów na stronie internetowej ),
  • aktywne konto poczty elektronicznej (email).

Rozdział II. Rodzaje i zakres świadczonych Usług

1. Na podstawie Umowy zawartej z Klientem, Usługodawca świadczy na rzecz Klienta Usługę udostępniania Aplikacji PDCAudit zgodnie z Cennikiem obowiązującym w dniu zawarcia Umowy.
2. Udostępnienie Użytkownikowi następuje na serwerze Usługodawcy (on-line), na którym Oprogramowanie to jest zainstalowane, a Użytkownikowi nie przysługuje prawo pobrania (rozumianego jako zwielokrotnienie trwałe) Oprogramowania oraz jego zainstalowania na innym serwerze.
3. Szczegółowy opis Usługi znajduje się̨ w Serwisie Usługodawcy pod adresem https://pdcaudit.pl.
4. Usługa ma na celu zapewnienie dostępu do oprogramowania do prowadzenia elektronicznych audytów oraz wspierania analizy przeprowadzonych audytów.
5. Usługodawca z chwilą utworzenia konta Klienta w Aplikacji , przyznaje Klientowi odpłatną, niewyłączną i nieprzenoszalną licencję na korzystanie z Aplikacji w formie kodu wynikowego na dowolnym urządzeniu, wyłącznie w celu łączenia się z Aplikacją, aby umożliwić Klientowi dokonywanie za pośrednictwem Aplikacji korzystanie z Usług. Licencja udzielana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem że Klient może korzystać z urządzenia posiadającego Aplikację na całym świecie, bez ograniczeń terytorialnych.
6. Usługodawca zapewnia Klientowi bezpłatną pomoc techniczną w zakresie korzystania z Usługi, w szczególności polegającą na przedstawieniu zasad działania Oprogramowania oraz jego obsługi. Pomoc techniczna, o której mowa w Umowie, dostępna jest pod adresem poczty elektronicznej: pomoc@pdcaudit.pl z czasem odpowiedzi zgodnym z warunkami zakupionego pakietu.

Rozdział III. Złożenie zamówienia

1. Zamówienia na Produkty przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez złożenie Zamówienia z wykorzystaniem Sklepu internetowego bądź poprzez wiadomość e-mail na adres kontakt@pdcaudit.pl.
2. Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.
3. Wypełniając formularz Klient ma obowiązek podania prawidłowych danych osobowych, firmwowego adresu e-mail, telefonu kontaktowego, nipu oraz wielkości firmy, której jest właścicielem, lub w imieniu której składa Zamówienie.
4. Podany adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego mogą zostać wykorzystane zgodnie z polityką prywatności obecną pod adresem https://sklep.pdcaudit.pl/polityka-prywatnosci.
5.Kupujący przed przystąpieniem do procesu płatności zostanie poinformowany o:
  • głównych cechach subskrypcji
  • łącznej cenie lub wynagrodzeniu za subskrypcję wraz z podatkami
6. Klient wyraża wolę zawarcia Umowy sprzedaży poprzez naciśnięcie przycisku "Zapłać”, "Dalej" lub równoważnego.
7. Złożenie zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy sprzedaży, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.
8. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Właściciela, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu oraz danymi do logowania w Aplikacji.
9. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Właściciela bądź przez innego operatora płatności. Usługodawca po zaksięgowaniu przelewu i weryfikacji konta niezwłocznie przystępuje do utworzenie konta w Aplikacji, do 1 dnia roboczego od chwili otrzymania płatności.
10. W przypadku negatywnej weryfikacji konta założonego przez Klienta, zostanie on poinformowany o stanie zamówienia i anulowaniu całości zamówienia.
11. Po przyjęciu Zamówienia przez Usługodawcę w przeciągu 1 dnia roboczego zostanie wysłana faktura sprzedażowa na adres e-mail podany w formularzu.

Rozdział IV. Płatności i Umowa

§ 5 Płatności

1. Cena podana przy każdym Pakiecie subskrypcji jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Pakietów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Pakietów do Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, stosowania unikalnych kodów promocyjnych dostępnych poza Sklepem oraz w Sklepie. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Pakietów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub akcji promocyjnych.
2. Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta w przeciągu 1 dnia roboczego zostanie wysłania drogą elektroniczną faktura VAT. Na żądanie Klienta dowód zakupu zostanie doręczony w wersji papierowej.
3. Klient może dokonać płatności za zakupioną subskrypcję poprzez elektroniczny system Przelewy24. Operatorem płatności (w tym kart płatniczych) jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

§ 6 Umowa

1. Złożenie zamówienia na Usługę̨, dokonane w Serwisie stanowi ofertę zawarcia Umowy przez Klienta.
2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych, tj. zgodnych ze stanem faktycznym i prawnym jego danych osobowych lub/i danych firmowych (imię i nazwisko, nazwa, siedziba, NIP, nr telefonu, adres e-mail i wielkość firmy) w toku składania zamówienia. W przypadku zmiany danych, Klient zobowiązuje się̨ do ich niezwłocznej aktualizacji poprzez edycję w Sklepie, Aplkacji lub poprzez wysłanie zaktualizowanych danych na adres email: pomoc@pdcaudit.pl
3. Usługodawca potwierdza otrzymanie zamówienia wysyłając dane do logowania do Aplikacji oraz podsumowanie zamówienia na wskazany w toku rejestracji adres e-mail Klienta.
4. Zamawiając Usługę̨, Klient oświadcza, że przyjął do wiadomości i zaakceptował ofertę̨ Usługodawcy, zapoznał się̨ i zrozumiał treść Regulaminu oraz, że świadomie akceptuje w całości jego postanowienia.
5. Zamówienie Usługi może nastąpić́ w każdy sposób uzgodniony z Usługodawcą (np. osobiste spotkanie i podpisanie umowy).
6. Po przyjęciu zamówienia Usługodawca aktywuje Konto Klienta. Na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej wysyłane jest potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem, loginem i hasłem umożliwiającym dostęp do Konta Klienta.
7. Pierwsze logowanie do Aplikacji jest równoznaczne z rozpoczęciem korzystania z Usługi.
8. Umowa jest zawierana na czas określony w modelu subskrypcji. Klient ma możliwość sprawdzenia terminu wygaśnięcia umowy w panelu klienta w Sklepie, lub w Aplikacji.
9. Klient ma możliwość przedłużenia subskrypcji poprzez wykupienie kolejnego pakietu. Czas subskrypcji zostanie odpowiednio przedłużony o ilość dni zawartych w dokupionym pakiecie.
10. Dane wprowadzone przez Klienta są magazynowane przez okres 12 miesięcy od momentu wygaśnięcia ostatniej zakupionej subskrypcji, następnie konto zostaje wygaszone, a dane usunięte z Aplikacji. Klient ma możliwość przeglądania wprowadzonych danych do momentu wygaśnięcia konta.

Rozdział V. Prawa i obowiązki Klienta

1. Klient ma prawo do 30-dniowego okresu próbnego, podczas którego może nieodpłatnie testować funkcje Usługi.
2. Klient dokupując pakiet subskrypcji automatycznie przedłuża obecną subskrypcję o ilość dni zawartych w pakiecie.
3. Klient ma prawo do zmiany Pakietu w dowolnej chwili. Nowy pakiet jest uruchamiany w momencie wygaśnięcia starego pakietu. Na życzenie Klienta nowy pakiet może być uruchomiony z dniem wykupu pakietu. W tym celu należy poinformować Usługodawcę poprzez wiadomośc e-mail na adres kontakt@pdcaudit.pl.
4. Klient ma prawo kierowania zapytań do działu pomocy na adres pomoc@pdcaudit.pl.
5. Klient zobowiązany jest do korzystania z Aplikacji tylko w sposób zgodny z jej przeznaczeniem. Użytkownik zobowiązany jest do niepodejmowania działań zakłócających pracę Aplikacji, w szczególności nie może sam ani przy udziale osób trzecich zmieniać, obchodzić i łamać zabezpieczeń Aplikacji, jak również nie może wywierać negatywnego wpływu na Aplikację powodując jej uszkodzenia lub doprowadzając do jej przeciążenia.
6. Użytkownik nie może modyfikować, kopiować, rozpowszechniać, przesyłać, prezentować, odtwarzać, powielać, publikować, licencjonować, tworzyć prac pochodnych, przekazywać ani sprzedawać informacji, oprogramowania, produktów czy usług uzyskanych z Aplikacji.
7. Klient zobowiązuje się wprowadzać do Oprogramowania wyłącznie dane, w odniesieniu do których jest podmiotem uprawnionym do posługiwania się nimi.
8. Klient ponosi pełną odpowiedzialność (jak za własne działania i zaniechania) za działania Użytkownika lub/i Użytkowników, którym udostępnione zostały unikalne login i hasło pozwalające na korzystanie z Usługi w imieniu Klienta. Usługodawca nie ma wpływu na to, komu Klient udostępnia login i hasło.
9. Klient ponosi pełną odpowiedzialność (jak za własne działania i zaniechania) za działania Użytkownika lub/i Użytkowników, którym udostępniony został link aktywacyjny uprawianiający do założenia konta i korzystania z usług serwisu.
10. Prawa i obowiązki przysługujące Klientowi z tytułu zawarcia Umowy nie mogą być przeniesione na inne podmioty lub/i osoby bez wiedzy i zgody Usługodawcy. Usługodawca udziela takiej zgody odpowiednio drogą elektroniczną albo pisemnie.
11. W przypadku, kiedy Klient zauważy zmiany, o których nie był wcześniej informowany przez Usługodawcę, np. sposobu wyświetlania treści, niespotykane wcześniej komunikaty czy ikony, Usługodawca zaleca natychmiastowe zaprzestanie korzystania z Usługi oraz poinformowanie go o tym. Prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej: pomoc@pdcaudit.pl. Zaniechanie poinformowania o powyższym Usługodawcy, wyłącza odpowiedzialność Usługodawcy z tego tytułu.

Rozdział VI. Prawa i obowiązki Usługodawcy

1. Usługodawca może pytać Użytkownika o opinię i poziom zadowolenia z Usługi oraz jego obsługi na podstawie stosownych zgód wyrażonych przez Klienta.
2. Usługodawca ma prawo umieścić na swojej stronie internetowej https://pdcaudit.pl znak towarowy lub logo Klienta oraz informację o tym, że Klient korzysta z Usługi Aplikacji. W tym zakresie oraz wyłącznie w celu informacyjnym Klient udziela Usługodawcy nieodpłatnej i niewyłącznej licencji na korzystanie ze znaku towarowego lub logo Klienta poprzez umieszczanie znaku towarowego lub logo na stronie internetowej https://pdcaudit.pl oraz materiałach marketingowych Usługodawcy.
3. Usługodawca zastrzega możliwość wystąpienia przerw technicznych w działaniu Aplikacji w celu konserwacji, modyfikacji i modernizacji Usług po uprzednim poinformowaniu Klienta o terminie i czasie przerwy. Usługodawca podejmuje starania, aby terminy przerw były możliwie najmniej uciążliwe z punktu widzenia funkcjonowania stron internetowych Klientów, do prowadzenia których jest wykorzystywane Oprogramowanie. Przerwy techniczne w działaniu Aplikacji, trwające do 3 godzin zegarowych, nie będą stanowiły podstawy do ubiegania się przez Klienta o zwrot opłaty za Usługę.
4. W przypadku wystąpienia czynnika lub czynników, na które nie miał wpływu Usługodawca, może wystąpić nieplanowana przez Usługodawcę przerwa techniczna. W takim przypadku Usługodawca dołoży wszelkich starań do jak najszybszego przywrócenia pracy Oprogramowania jeżeli praca ta faktycznie zostanie zakłócona, a gdy zajdzie taka konieczność do przywrócenia danych z ostatniej wykonanej przed awarią kopii bezpieczeństwa. Usługodawca, w przypadku wystąpienia takiej nieplanowanej przerwy technicznej pozostaje w stałym kontakcie z Klientem.
5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania konta Klienta, w przypadku braku otrzymania od niego wyjaśnień dotyczących postępowania przez niego w taki sposób, że:
  • narusza lub naruszył przepisy prawa powszechnego lub Umowy;
  • podejmuje lub podjął działania, które zagrażają bezpieczeństwu danych zgromadzonych na serwerze Usługodawcy;
  • działa lub działał na szkodę Usługodawcy lub innych Użytkowników;
  • podał nieprawdziwe dane przy składaniu zamówienia, w szczególności należące do innej osoby prawnej albo niepełnej osoby prawnej.
6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do rozwoju i modyfikacji działania Usługi i funkcjonalności oferowanych w ramach Usługi. O wprowadzeniu takich zmian Usługodawca będzie informował Klienta drogą elektroniczną (mailowo).
7. Usługodawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić należyte świadczenie Usług w sposób stały i nieprzerywany.
8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
  • brak dostępu do sieci Internet przez Użytkownika lub Użytkowników albo ograniczenia w jego dostępności;
  • ograniczenia lub nieprawidłowe działanie oprogramowania albo urządzeń należących do Użytkownika lub Użytkowników, z którego korzystają, a które uniemożliwiają im poprawne korzystanie z Usługi. Usługodawca, w §3 Regulaminu określił wymagania techniczne niezbędne do prawidłowego działania Usługi. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów, w trakcie trwania Umowy, Klient może skontaktować się z pomocą techniczną;
  • poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Użytkownika lub Użytkowników które spowodowane zostały na skutek ujawnienia hasła do Panelu Klienta przez Użytkownika lub Użytkowników osobom trzecim.
  • poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Użytkownika lub Użytkowników, które spowodowane zostały na skutek działań bądź zaniechań Użytkownika lub Użytkowników, w szczególności poprzez korzystanie przez nich z Usług w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Umowy, w tym błędną konfigurację Usługi;
  • poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Użytkownika lubi Użytkowników, które spowodowane zostały na skutek korzystania przez niego z Usługi, chyba że zostały wyrządzone umyślnie przez Usługodawcę.
  • jakiekolwiek treści, produkty lub usługi udostępnione w ramach Sklepu internetowego przez Klienta;
9. Usługodawca nie ma wpływu na to czy jakiekolwiek osoby trzecie, niezwiązane warunkami Umowy, podejmą bądź nie, jakąkolwiek czynność lub czynności w związku ze świadczoną przez niego Usługą. Usługodawca nie ma wpływu na to w jaki sposób Klient zarządza swoją subskrypcją.
10. Usługodawca :
  • nie moderuje danych wprowadzanych przez Użytkownika lub/i Użytkowników;
  • w przypadku otrzymania urzędowego zawiadomienia albo uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze udostępnionych danych przez Klienta, skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia sprawy oraz postąpi odpowiednio jak zostało to określone w rozdziale IX, w zgodzie z przepisami prawa.
  • w przypadku rozwiązania Umowy z winy Usługodawcy, przekazuje Klientowi dane zapisane w historii wykonywania Audytów.
11. Odpowiedzialność Usługodawcy za zawinione przez niego szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy ogranicza się do równowartości 1-miesięcznej opłaty z tytułu jej świadczenia.

Rozdział VII. Odstąpienie od umowy

1. Klient może odstąpić od Umowy, bez podania przyczyny, w terminie 14-dni od dnia zawarcia Umowy poprzez przesłanie wypełnionego formularza odstąpienia od Umowy, który stanowi załącznik do Regulaminu, drogą elektroniczną (adres e-mail: kontakt@pdcaudit.pl) albo drogą listowną na adres siedziby Usługodawcy.

Rozdział VIII. Reklamacje

1. W przypadku uznania przez Klienta, że Usługodawca nienależycie świadczy Usługę, bądź jej w ogóle nie świadczy na rzecz Klienta, Klientowi przysługuje prawo do wszczęcia postępowania reklamacyjnego.
2. Reklamacje prosimy składać drogą elektroniczną (kontakt@pdcaudit.pl) albo przesyłając pismo na adres siedziby Usługodawcy, wskazując w nim:
  • nazwę lub imię i nazwisko Klienta;
  • możliwie dokładny opis nieprawidłowości wraz z czasem i miejscem ich wystąpienia;
  • ewentualne wskazanie sposobu rozstrzygnięcia reklamacji;
  • jeżeli reklamacja dotyczy błędu w fakturze, prosimy o podanie jej numeru oraz daty wystawienia.
3. Rozpatrzenie reklamacji związanych ze świadczeniem Usług następuje w najszybszym możliwym terminie, jednak nie dłuższym niż 14 dni od doręczenia reklamacji do Usługodawcy.
4. Za dzień wniesienia reklamacji przyjmuje się dzień wpływu do Usługodawcy pisma zawierającego zgłoszenie reklamacyjne.

Rozdział IX. Rozwiązanie umowy

1. Umowa zawarta na czas określony może zostać rozwiązana przez Klienta, w dowolnym czasie trwania Umowy, z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia skutecznego na koniec miesiąca kalendarzowego. Za dzień rozwiązania Umowy uznaje się dzień, w którym odpowiednio Klient lub Usługodawca otrzymał oświadczenie woli o chęci rozwiązania Umowy.
2. Klient po wygaśnięciu umowy ma możliwość przeglądania przeprowadzonych audytów, generowania analiz i eksportu danych do formatu xlsx przez okres 12 miesięcy. Po okresie 12 miesięcy konto Klienta wygasa, a wszystkie dane Klienta zostają usunięte z systemu. Na życzenie klienta zarówno wygaśnięcie konta jak i usunięcie danych może nastąpić w dniu rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy.
3. W przypadku rozwiązania zawartej Umowy przez Usługodawcę wynikającą z naruszeń opisanych w punkcie 4, Usługodawca ma prawdo do usunięcia wszystkich danych z system bez utrzymywania okresu 12 miesięcy.
4. W uzasadnionych przypadkach Usługodawca jest uprawniony do odmowy zawarcia Umowy z Klientem, a także do rozwiązania zawartej już z nim Umowy, z zachowaniem 3-dniowego okresu wypowiedzenia, jeżeli:
  • podał nieprawdziwe dane przy składaniu zamówienia, w szczególności należące do innej osoby prawnej albo niepełnej osoby prawnej w rozumieniu przepisów polskiego prawa;
  • narusza lub naruszył przepisy prawa powszechnego oraz Umowy;
  • podejmuje lub podjął działania, które zagrażają bezpieczeństwu danych zgromadzonych na serwerze Usługodawcy;
  • zachodzi uzasadniona obawa, że Usługa będzie albo jest wykorzystywana do celów niezgodnych ze swoim przeznaczeniem oraz ze szkodą na rzecz Usługodawcy i jego Klientów;
  • zachodzi uzasadniona obawa, że Usługa będzie albo jest wykorzystywana w sposób zagrażający bezpieczeństwu danych zgromadzonych na serwerze Usługodawcy;
  • Usługodawca uprzednio rozwiązał Umowę z Klientem na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Klient;
  • działa lub/i działał na szkodę Usługodawcy bądź innych Użytkowników.

Rozdział X. Prawa własności intelektualnej

1. Firma Implea Sp. z o.o. oświadcza, że przysługują jej wyłączne autorskie prawa majątkowe do Oprogramowania strony internetowej, sklepu internetowego i aplikacji za wyjątkiem tych jego elementów, które stanowią biblioteki pochodzące z tzw. otwartego oprogramowania (biblioteki open source). Biblioteki zostały załączone do Oprogramowania oraz są rozpowszechniane w ramach Oprogramowania zgodnie z warunkami licencji określającymi zasady ich eksploatacji.

Rozdział X. Dane osobowe i pliki cookies

1. Dane osobowe są zbierane i przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży oraz zapewnienia dostępu do Produktów elektronicznych.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie w celu, o którym mowa w ust. 1, uniemożliwi zrealizowanie Zamówienia. Dane osobowe są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies opisane są w Polityce Prywatności.

Rozdział X. Postanowienia końcowe

1. Usługodawca udostępnia treść Regulaminu za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod adresem: https://sklep.pdcaudit/regulamin oraz https://pdcaudit/regulamin za pośrednictwem których Regulamin może zostać wyświetlony na stronie internetowej lub wydrukowany. Regulamin może zostać okazany także w inny sposób, na indywidualne żądanie osoby, jeżeli ma ona problemy z wyświetleniem bądź przeczytaniem Regulaminu. W tym celu prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej: pomoc@pdcaudit.pl
2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
3. O każdej, istotnej zmianie Regulaminu, Klient zostanie poinformowany na co najmniej 14-dni przed planowanym wejściem w życie zmian, za pośrednictwem poczty elektronicznej albo jeżeli umowa została zawarta pisemnie, za pośrednictwem tradycyjnej poczty na adres podany jako adres do korespondencji.
4. W przypadku, o którym mowa powyżej, Klient ma prawo rozwiązać Umowę do czasu planowanego wejścia w życie nowego regulaminu. Nie zgłoszenie chęci rozwiązania Umowy bądź jej nie rozwiązanie do tego czasu poczytuje się za zgodę Klienta na świadczenie Umowy, na zasadach zgodnych z nowym regulaminem.
5. Zmiana zakresu lub rodzaju Usług nie naruszająca dotychczasowej Umowy nie stanowi istotnej zmiany Regulaminu.
6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
7. W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
8. Usługodawca zgłasza gotowość do rozwiązywania sporów w sposób polubowny.
9. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
10. W celu uaktualnienia informacji zawartych w niniejszym Regulaminie oraz jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, niniejszy Regulamin może ulec zmianie. W przypadku zmiany treści Regulaminu, zmieniona zostanie data jego aktualizacji wskazana na końcu jego tekstu. W celu zasięgnięcia informacji o Aplikacji, Administrator rekomenduje Użytkownikom regularne zapoznawanie się z Regulaminem.
Data ostatniej aktualizacji: 2023.09.04